Lojalnościowe programy - czy to się opłaci?

Posted on 21/01/2022 7:47am

Jedną z niewątpliwych zasług współczesnego marketingu jest przekonanie wielkiej części posiadaczy firm, iż liczy się przede wszystkim jakość, nie zaś ilość nabywców.


Choć słysząc takowe zdanie można odnosić wrażenie, że to przedsiębiorstwa decydują, kto będzie ich nabywcą, to realizowanie owej dewizy odbywać będzie się głównie z pożytkiem dla klientów.




Z punktu widzenia firmy najbardziej wartościowy nabywca to taki, który uznaje ją - z jakiejś przyczyny - za lepszą od drugich, za godną zaufania. Nabywca, który rozumuje w taki sposób chętniej jak też częściej będzie korzystał z usług firmy, do jakiej jest silnie przywiązany. Gotowy będzie więcej uiścić jak też sporadyczniej będzie się oglądał na propozycję konkurencji.

Otwórz ten link notariusz wrocław! Tam zobaczysz ciekawe fakty na ten temat, omówione w naszymtekście.

Firma w rewanżu poczyni wszystko, by utrzymać dobre stosunki z najlepszym odbiorcami. Pewnym z najskuteczniejszych sposobów na zyskanie grona oddanych klientów jest stworzenie tzw. lojalnościowego programu.


obsługa programów lojalnościowych
Author: John Kraus
Source: http://www.flickr.com


Moneta
Author: Nacho
Source: http://www.flickr.com


Takie programy są nadzwyczaj popularną formą docierania do klientów. Najprościej mówiąc program lojalnościowy zdobywa konsumentów przez oferowanie pewnej ponadprogramowej korzyści, wynikającej z częstszego lub regularnego korzystania z oferty przedsiębiorstwa. Jest bez liku powodów, dla których firmy decydują się na wdrożenie tego typu rozwiązań, pomimo ponadplanowych zadań, jakich wymagać będzie obsługa programów lojalnościowych.




Zazwyczaj do wprowadzenia tego typu działań promocyjnych popycha przedsiębiorców gigantyczna konkurencja. Inną przyczyną może być zmęczenie odbiorców tradycyjną reklamą, przyciągnięcie uwagi klientów.

Tags: biznes, gra, moc, korzyści